~~MaRI cLiCK kT cNiE KlaU nAk JOin HeArtBEaT ^ ^~~

Thursday, October 6, 2016

EmOsI~~

As salam..huhuhu..
Bertemu kembali..hehehehe
Arini aku rasa sungguh penat sekali..
Koje cm biasa..lebih kepada penat emosi kot..
Adehhh..penat nyeee..berbanding dgn penat fizikal..
Nak d jadikan cerita..mula2 aku asyik fikir pasal audit..audit..audit je..
Then..tetibe dlm group wasap..aku d kejutkan dgn lagu 1 berita..berita gembira laaa tapi..lag sorg membe aku dh nak kawen..
Total membe aku y nak kawen..3 org..
Huaaa..bila giliran aku plak?
Ahahahaha..apekahhh??
Im hepi for u guys..hepi sgt..tumpang bahagia..
Tidak mengapalah..as long as korg happy ak turut happy..itu y penting..
X de minta lebih pon..janji persahabatan kite y terbina nie..akan kekal hingga ujung nyawa n seterusnya ke syurga Allah..
Okeyh laa..aku nak chow dulu laaa..
Doakan aku ye!😎😎😎
Semoga berjumpa lagi d next story..ekekekeke
As salam..
Selamat beristirahat! 😊😊😊

Psssstttt: gambar sekadar hiasan..boring ble x d serikan dgn gambr..ekekeke

No comments: