~~MaRI cLiCK kT cNiE KlaU nAk JOin HeArtBEaT ^ ^~~

Wednesday, April 3, 2013

~RaGaM pErgI n BaLiK kerJA~ParT 2

As salam..hehehe..lame x menghilangkan diri..:-P
Ok back to crter..cter balik plak..
Aku nie slaloo balik keje ngan sorg sis nie..aku gelarkan sis je la ea since die pon sorg pompuan..ekekeke..then, kitorg slaloo..hurmmm, pe perkataan tu ea..appointment..haaa..lebih kurg cmtu laaa..set time nk balik kol bpe..gpon kebnyakkn mase kitorg jrg balik on time..mesti kuar 5 mins lewat or maybe lebih..slaloonyee aku akn terpcak kt tmpt akk tu lebih kurg 1/2 jam b4 balik..so, tgkh keadaan..klo aku y balik lewat ckit aku akn inform sis nie samada die ok or x..hahahaha..slaloonye die ok..hahahaha..n begitu lah sebaliknye..kitorg pernah skali balik after 8 pm uollss..sbb y mmg x dpt nak elak..ujan..time tu kitorg dh nk gerak skali hujan selebat2 hujan...perghhhh, time tu cuak laaa..kitorg balik lewat sbb sis da keje ckit..so, sementara tunggu tu aku pon sambung pe y patut laaaa..skli dgr hujan..walawehhhh...mmg x bleh wat ape le, redha jeee laaaa..dlm fikirn nie dok ckp naseb baik aku tunggu..kang sian lak sis tu balik sensorg..aku pernah rase balik sensorg..ya Allah, mmg doa byk2..aku lebih takut manusia dari benda len..even aku penakut kt *ant*..hehehehehe..
time balik nie kitorg besa tunggu tmpt y besa turun..so, kitorg bleh duduk2 sambil tunggu tu en..btw, tmpt kitorg tunggu bus nie x de bus stop y berbumbung..even signboard pon x de..so, klo hujan ke panas ke kitorg pandai2 laaa cari perlindungan..huhuhuhuhuhu..
Nk djadikan criter, da satu hari tu..time tu aku still bergelar student pratikal, aku n sis balik..time tu hujan tp x brape lebat..so, aku degil nk redah gak..so, sis tu pon cm ok jekk..time tunggu tu after 15mins kot tetibe hujan makin lebat..wahhhh, sis x bawak payung..aku punye plak da payung y kecik tu..nk cover dua org..klo bdn aku nie kecik xpe..nie x..dan kami pon membelakngkan arah hujan..so, y basah blakang badan kitorg..tunggu punye tunggu..1 JAM hokayyyy baru nmpk bayang bus! Hukhukhuk..tp sayangnye kitorg terlepas bus..mne x terlepas..kitorg dh kuyup tp bus x sampai2..dh kesejukan memasing..kami pon p berteduh dlm bangunan dekat2 ctu..jauh ckit dari tmpt tunggu tu..time kitorg tgh kuak lentang tok anginkan baju bg kering ckit..tetibe mate kami ternmpk kelibat bus y bergerak dgn lajunye...maka tertinggal lee kami d ctu..tunggu lah kami utk next round punye bus..after setengah jam bru dpt nek bus...huhuhuhu..
Kes tertinggal bus nie dh byk kali lah..berlari2 kejar bus pon pernah..pendek kate nk balik umah nie mcm2 kesukaran y pernah kami alami..kena usha dgn anjing pon pernah..hahahaha..nie lucu ckit sbb anjing kt kaw office aku nie byk lee gak..klo dr jauh dh nmpk anjing,mate aku start leee melilau cari pape..batu r especially..klo agk2 die nk terkam ke arah kitorg at least aku dah da senjata..hahahaha...
Hurmmmmmmm...pe lag ea kisah balik keje..xpe, klo da nanti aku citer ag ea.. ;-)
K laaaa..nk p solat n tido dah..
InsyaAllah, klo da kelapangan n da idea nak story mory..aku cter ag..ehehehehe..

Daaaa..have a nice yaw!
See uolls next entry k..

No comments: