~~MaRI cLiCK kT cNiE KlaU nAk JOin HeArtBEaT ^ ^~~

Sunday, April 28, 2013

~OfFicEMaTe~

As salam..bertemu kembali..
Korg ape kaba?aku kurg chat ckit kerna pd waktu ini aku mengalami sakit kepala..
Ohh, btw nk inform..kaki aku nie blom baik sepenuhnya..still bengkak area lutut tp dh surut ckit..huhuhu..
Ok laaa..nk cter ckit mengenai officemate aku nie..kt office aku nie ada 5 org chemist termasuk diri aku..last year hubungan kami ok..kitorg bleh g lunch same2..tp since last 2 months nie, aku dpt rasekan y hubungan aku dgn dorg kurg ckit..especially dgn dua org akk chemist nie..aku x tau mne silapnye..aku rase hubungan kitorg sikit renggang when company dpt projek besar..mase tu aku d tugaskan send results kpd boss utk dorg peg present kt client tu..tp ntah cmne silapnye..akk chemist y handle result tu bg kt aku dlm.bntuk hard copy..sedngkn aku nk kena send ke boss berkenaan dlm soft copy..so, nk x nk aku kena key in data dlm bntuk soft copy..time akk tu bg kol 4.30 ptg!aku nk balik umah kol 5.30 ptg..if aku nek keta or da org dtg amik aku, aku bleh laaa stay back..but masalahnye aku nie mengejar bus..so, nk x nk aku kena balik ontime sbb sis y skali balik same x de rasenye..x ingt..huhuhu..
So, aku dh termarah akk tu sbb aku act dh bg form results tu pd akk tu seminggu sebelum..so, ble tetibe aku dpt dlm hard copy..tu y aku agk x saba..huhuhh..yeah, i noe..my mistake at all right?start ari tu..hubungan tu dh mcm x brape bek..aku dh say sorry..but maybe akk tu dh maafkn aku tp hubungan dh bukan mcm dulu..yess, im stress with this condition..aku rase mmg nk cari keje len..huhuhu..tp nk keje skunk bukan mcm dulu..skunk susah nk dpt keje..so, for now..i have to sabar..oh yeah, aku rase aku pon bermasalah ngan akk chemist sorg tu gak..sbbnyee aku x pasti..
Cmne aku leh rase cmtu?sbb dorg dua org nie x tnye pon keadaan aku time aku g office after accident baru nie..bleh d katakan sume org laa y prihatin ngan aku..aku bukan minta kasihan..but at least dorg concern..aku sedih sgt..salah aku nie besar sgt ke sampai cmtu skali dorg punye reaction..aku sedih sbb kitog pernah rapat..tp at last, aku rase d sisihkan..yess, i noe aku masuk company tu dgn peluang y ada..tp jgn laa korg sishkan aku sampai begitu skali..dorg jarang tegur aku..sius, aku try ckp2..tp mest aku y mulakan dulu klo nk ckp..yea aku muda dr korg..aku sedar sapa diri aku nie..
Ya Allah, aku memohon padaMu..berilah y terbaik ut diriku..berilah kerjaya y sesuai dgn diriku..andai rezeki aku berada d company berkenaan tiada..aku memohon agar Kau tempatkan diriku d tempat y terbaik..aku berserah padaMu ya, Allah..aku redha dgn ketentuanMu..aminnnn ya rabbal alaminn..

Hurmmm..lega ckit perasaan nie..x tau nk ctr kt sape..bestfren aku pon x tau sgt kisah nie..huhuhuhu..hope everything goes well..
Baru aku tahu peritnyee alam pekerjaan..baru d datangkan ujian, aku dah nk mengalah..moga aku terus kuat menghadapi.cabaran2 y bakal mendtg..aminnnn..

K laaa..gtg..sakit pale nie membataskan idea nk mencoret d sini..huhu..moga korg sume kuat menghadapi cabaran y bakal d lalui..
Daaaaa..have a nice day yawww.. ;-)

No comments: